Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Навчити працювати з журналістами як з колегами і розмовляти з ними однією мовою. Таким було завдання навчальних семінарів, у яких взяла участь прес-секретар ЛААС Ольга Давид як одна з розробників курсу і тренер.
Семирічний досвід роботи на посаді прес-секретаря ЛААС одночасно з багаторічною журналістською діяльністю, розроблені навчальні курси та бажання Ольги Давид ділитися своїми знаннями зацікавили організаторів семінару «Комунікаційний менеджмент в судах», а саме ТУ ДСА України та Львівське відділення національної школи суддів України. За словами заступника начальника Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області Марії Коник, метою проведення навчання є повне перезавантаження свідомості учасників та розуміння важливості завдання, що покладено на прес-секретаря – забезпечити максимально прозорий доступ суспільства до інформації про діяльність суду, налагодити комунікацію між судами та громадськістю та довести, що суд є відкритий для людей.
«Формат, який запропонували організатори був новий для викладачів. – розповідає Ольга Давид. На відміну від теоретичних презентацій, ми вирішили працювати в інтерактивному режимі одночасно в команді трьох викладачів. З Віктором Гальчинським – експертом з питань комунікацій, економічним журналістом, керівником прес-служби ПАТ Кредобанк, Оленою Кальбус – фаховим психологом ми розробили і апробували курс практичної підготовки судових прес-секретарів, на базі юридичної освіти і незалежно від базового рівня досвіду і знань. Представники всіх судів загальної юрисдикції Львівської області мали змогу усвідомити місію прес-секретаря суду і його основні завдання, аналізуючи приклади з повсякденного життя суду отримали навички виходу з різноманітних неприємних чи кризових ситуацій за участі журналістів, навчилися писати новини відповідно до стандартів новинарної журналістики ». Учасники також ознайомилися із психологічними аспектами діяльності прес-секретаря, зокрема із «золотими правилами» спілкування, прийомами активного слухання та технікою «STOP», що допомагає опановувати власні емоції та «температуру» відчуттів.
На завершення семінару учасники отримали сертифікати, а викладацька команда – грамоти «За професійну майстерність, вагомі трудові здобутки, вагомий внесок у розбудову судової системи та активну участь у підготовці працівників апаратів судів».