Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
21-22 червня 2017 року у місті Львові Національна школа суддів України (НШСУ) у співпраці із українсько-канадським проектом «Освіта суддів – для економічного розвитку» провела методологічний тренінг для суддів-викладачів на тему: «Методика підготовки та проведення тренінгів у Національній школі суддів України».
Метою проведення тренінгу є ознайомлення суддів-викладачів із методологічними основами та психологічними аспектами проведення тренінгів, отримання ними нових знань та навичок для визначення ефективних методик викладання.
У тренінгу взяв участь суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Андрій Курилець.
Із вітальними словами до учасників тренінгу звернулися директор Львівського регіонального відділення НШСУ Оксана Польна, начальник відділу підготовки викладачів (тренерів) – радник НШСУ, суддя Верховного Суду України у відставці Ольга Шаповалова та менеджер українсько-канадського проекту «Освіта суддів – для економічного розвитку» Ігор Осика.
Викладачами та модераторами тренінгу були заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) НШСУ, суддя Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ у відставці Галина Юровська, старший науковий співробітник відділу підготовки викладачів (тренерів) НШСУ Олександр Здебський, суддя Черкаського окружного адміністративного суду Лариса Трофімова, суддя Буського районного суду Львівської області Ганна Шендрікова та головний спеціаліст із забезпечення зв’язків із засобами масової інформації Апеляційного суду Івано-Франківської області, психолог Людмила Безусова-Попович.
У перший день методологічного тренінгу учасники дізналися про засади суддівської освіти, особливості навчання дорослої аудиторії, методи навчання та методику викладання, використання окремих методів навчання (міні-лекція, презентація, лекція «на двох», мозковий штурм, робота в малих групах, рольові ігри, демонстрація, експрес-опитування, модерована екскурсія, «грецький хор»).
Протягом другого дня заходу учасникам розповіли про техніки роботи з аудиторією, техніки підтримання уваги аудиторії, методологічні аспекти суддівської освіти та типові помилки у роботі викладача.
Учасники тренінгу, працюючи у групах, виконували практичні завдання, брали участь у загальному обговоренні та дискусіях. Викладачі запропонували суддям-викладачам підготувати міні-лекцію, презентувати її аудиторії, провести «мозковий штурм» та стати учасником рольової гри.
Наприкінці тренінгу учасники отримали сертифікати Національної школи суддів України.
Підводячи підсумки методологічного тренінгу, його організатори та учасники наголосили на тому, що він є дуже актуальним та важливим для забезпечення ефективного проведення підготовки суддів-викладачів Національної школи суддів України.